"Video Syarifah Sakinah Video Bodoh" - Sharifah Syahira

on Friday, May 31, 2013

Kakak kepada Sharifah Sakinah iaitu Sharifah Sahira akhirnya meluahkan rasa kecewa beliau terhadap perbuatan adiknya memuat naik beberapa video nakal yang menimbulkan kontroversi dan banyak spekuasi negatif rakyat di negara kita umumnya.


Bermula dengan video dari akaun Anzalna yang memperkatakan warna pakaian dalamnya, Sharifah Sakinaz kebelakangan ini semakin kerap memuat naik video di laman Keeknya.



Walaupun menerima kecaman hebat, Sakinah tidak peduli malahan berterus merakam dan memuat naik video-video lain. Ada sesetengahnya seperti sengaja memerli orang-orang yang mempertikaikan niatnya merakam video sebelum ini.


Sharifah Shahira kakak si Shafinaz atau lebih mesra dipanggil Shiera menulis sesuatu di akaun Twitter miliknya mengenai sikap adiknya itu.



Dari apa yang ditulis, dianggarkan Shiera menganggap video-video yang dibuat oleh adiknya itu adalah kurang bijak dan tidak elok.


Sebelum ini Sakinah ada memberitahu kepada pihak media yang ahli keluarganya memahami sikapnya yang gila-gila. Tapi mungkin kali ini Shiera melihat perangai adiknya itu sudah keterlaluan dan memberikan sedikit respon menerusi akaun Twitternya.


Atau sebenarnya Sharifah Shahira turut memerli rakyat Malaysia dengan ayat beliau ini.. "tak marah...bagi tau sharing...banyak lagi nak pikir...kesian ke rakyat msia yg prihatin tak tentu hala...mana ntah arahnya"


#Erghhh....ntah laaaa...tapi segila-gila Syarifah Sahira tak le segila adiknya yang sorang nih...







Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© JomLepak! Blog All Rights Reserved